Vardagsbetraktelser

 Söndag:
- Golden Gate på Södermalm är fortfarande bästa puben musikmässigt, problemet är bara att det visas engelsk grisfotboll där hela tiden.
- Jänkare ÄR verkligen som i filmerna. Och alla vita killar ÄR verkligen roliga sidekicks eller jocks.
- Att utan ett öre lyckas få till sig 15 öl är ganska bra gjort.
- Söndagsölen håller på att utvecklas till en kultur på södermalm, med spelningar, fullsatta krogar, huliganer från düsseldorf och hela kittet.

Måndag:
-
Sup inte om du vet att du ska upp och jobba. Det är inte roligt att jobba i dina civila kläder, som på köpet råkar vara din favoritsvid (S.I jacka och hela köret). Speciellt inte på en byggarbetsplats när du ska kuta upp och ned med 28 pallar kök.
- Det är ännu tristare när man inte har råd att äta på hela dagen.
- Vi grovisar är verkligen barn hela livet, fan vad småsinta, elaka och jävliga vi är med varandra. Snubben som alltså RIGGADE hissen så den inte funkade (din rödhåriga, krulliga, jävla fi**a!!) ska fan hackas i små små bitar och matas till somaliebarn!

Tisdag:
va
Beuatiful South får förgylla min dag. Och ikväll har jag matte.


Och en platta på wantedlistan:
fa
Är inte det där Ford fairlane, rock n roll detektiven?!

Kommentarer
Postat av: Danne

Nog faan är det Ford alltid!

2008-10-21 @ 15:00:33
URL: http://www.myspace.com/rascarcapactrio
Postat av: per

Dn plattan visste jag inte om, den hamnade genast på wantlisten.



Ska du plugga in gymnasiet alltså? Biblioteket eller utbildningssyndikatet kan nog hjälpa dig. Själv försöker jag med universitetsmatte, det går skitdåligt kan jag säga.

2008-10-23 @ 21:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0