Nu får fan CSN skjuta till...

Pengarna tryter. Och det är inte lite som ska köpas in när man börjar plugga. Nu får ni fan skärpa er och sätta in stålars! Jag har fan inte ens böckerna jag behöver! Och till på köpet så bor jag helt konstigt nuförtiden (typ semi-bor) hos min flickvän, så en egen dator skulle inte vara fy skam!

Detta behövs alltså, hör av er om ni kan hjälpa till:
Matte B bok
Svenska B bok
Laptop
Miniräknare

Och gärna lite pengar till mat också!

Mycket händer, mycket händer...

Intressant undersökning. Dock fruktansvärd lågt räknad och inaktuell för t..ex. Stockholm.

Kommentarer
Postat av: natta

jag ahr en Matte B bok och en miniräknare om du eller någon har vägarna förbi GBG

2008-10-23 @ 21:00:01
URL: http://bittrafittor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0