Fan vad man kan luras.

Jag kom ju inte alls tillbaka!

Nåja, jag har aldrig inbillat mig att bli en blondinbella eller kenza. Eller för den delen att jag ska ta bilder av mig själv varje dag och lägga upp här. Jag nöjer mig med att skriva när jag får tid, och det har jag fått nu.

Detta har nämligen hänt; jag har kommit in på komvux, jag har slutat mitt gamla skitjobb (lagom till kapitalistisk kris..haha) och jag har fått fritid.

Därför kan ni, kanske, se fram emot mer updateringar framöver. Jag prioriterar ju som sagt mitt riktigt liv istället för en bloggfan.

Tills jag har kommit på något mer intressantare så får ni helt enkelt nöja er med detta stycke underhållning!





Det är skönt att veta att även superstjärnor har samma problem som vanliga dödliga.

Dagens mest störande bakgrundsljud.


Och dagens bästa.

Kommentarer
Postat av: Uffe

Välkommen tillbaks!

2008-10-16 @ 00:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0