Svårt å sova..



Infected Mushroom - den enda musiken som fungerar efter 00.00
Ha tålamod. Röjjet kommer.


Funderingar:
Hur fan kan det komma sig att så fort det blir en dal i ett förhållande så dyker massa gamla ex / kk's upp överallt och hör av sig? Har ni en radar? Avslöja hemligheten!!

Black Paul hörde just av sig och skulle skicka den här sidan till en länkportal, tack för den! Sen så hittade jag lite folk som jag känner, och en som jag inte träffat på ett tag. De fick en länk de också.

Avdelning 1 i vardagsångesten. Vänner som gått bort.
Alltså ibland slår vissa faktum en ganska hårt. Som att sedan 2004 har jag torskat en vän per år i olika dödsfall. Lilldanne senast, vila i frid grabben. Det var fan nästan 100 pers där för att säga adjö. Du skulle garvat om du såg hur många brudar det var där.

Sedan har vi ju de som tagit livet av sig, och en som dog i överdos. Alltså det kan man ta, man kan ta det, man lever inte ett lungt liv. Det kan man inte säga. Men fan det tyngsta det är att förlora sina vänner när de är sådana jävla praktidioter att de gör bort sig till den grad att man skäms för att ha en gång känt dom. Och det är tungt, det är tamefan tungt när man trott sig känna någon som sedan gör något som gör att man aldrig någonsin mer vill ha med människan att göra. Det är tungt, det är förbannat tungt. Det är tungt för att det handlar inte om döden, där kan man alltid minnas alla roliga stunder, utan för att man krasst vet att personen lever vidare men för alltid ha förstört allt man trodde sig veta om personen och det inkludera alla goda minnen man har. Dom är döda nu. Det är ett jävla svineri och jag vill inte förlora en vän till på ett sånt sätt.

Men fan, ni som försvann från mig när ni levde era bästa år, jag kommer aldrig glömma hur jävla sanlöst kul man haft med er. Vilka jävla äventyr, sådana saker är inte något alla får vara med om.

Ni som lever än, ta vara på er. Jag vill inte se mer nu på ett tag. Jag vill inte behöva begrava, eller mentalt döda, fler. See you out there!

R.I.P.
Juan, Jonas, Basse, Danne.

Hittade fan en soft bild på danne där ute, så den slänger jag upp:
image10

Ronna boys mannen, ronna boys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0