Punk researchers unite! Kenza, You can run, but you can't hide!

Här kommer lite exklusiva bilder på allas våran kenza som en kvinnlig bekant tydligen hade liggandes. Jag slänger upp dom här.

image38image39
Kenza t. höger på båda bilderna.

Intressant med hela den där 'punkvågen' av brudar som först nu börjar bli uppemot 18 är att de flesta av dom springer runt i märkeskläder nuförtiden och pysslar med mode. Det var iaf gulligt när de höll på, vi gamla gubbar såg er nog dricka sprit i bågen, hänga med haschgrabbarna och stå utanför kiosken och tigga folk som kunde köpa cigg åt er. Kenza, du är faktist inte helt värdelös. Jag vet att långt där inne så är du en helt vanligt tjej som också vill kasta lite molotovs, härja skiten ur dig och blåsa sönder stereon till tonerna av Mob-47. (Jag personligen gillar inte dom, men jag såg att du gjorde det). Långt där inne, bakom modebloggbruden, så kokar det bara. Erkänn!

Nattens låt: Olav Basosk - Waterman
Suverän remix på den där gamla jävla reggaelåten som man hör varenda gång man sätter sig på ett hak, den där låten har fan förföljt mig sedan 97. Äntligen kom en schysst remix.

Mode:
Sjukt snygga jackor från C.P. Company den här våren, som vanligt kommer man inte ha råd, men fan vad jag skulle göra mycket för att få tag på ett ex. Whyred har blivit piss föressten (vad fan är grejen med midjekorta nazzejackor till brudar? och silver?). Synd Whyred gjorde jävligt schyssta grejer förra året.

Det finns fan inga snygga kläder i Stockholm till snubbar med smak överhuvudtaget. Snyggaste jag sett hitills i år i stockholmsområdet överhuvudtaget är den kvarglömda adidasjackan som jag hittade efter lördagens fest.
Jag är på jakt efter schyssta shorts till sommaren, gärna i camo, nån som har tips?

Annars har asos.com lite grejer, det mesta är fanatiskt gay, men jag har hittat några grejer som jag är jävligt nöjd med. En hood från Firetrap bland annat. Resten är som sagt gjorda för snubbar som har handledsproblem. (Ingen diss till bögar, riktiga bögar, däremot kan vi väl enas om att hata folk som är gay?)

Kommentarer
Postat av: NN

haha Kenza är ju sjukt söt! Du är lika mycket blogghora som jag, gött att se ;)

2008-03-17 @ 10:25:05
URL: http://bittrafittor.blogg.se
Postat av: Dennis

Kenza är snygg, oavsett vilken stil hon är i... :P

Ha det bra!

http://www.dennism.se

2008-03-17 @ 13:02:54
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Hannah

Ha,ha,ha...
Jag skrattar när jag ser bilderna.
Keep up the good work!

2008-03-17 @ 20:58:02
URL: http://svartkajal.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0