..morgon

DAS TECHNOVIKING

och en kaffe tack..

Desperate housewife:
Hittade en ganska rolig, smått hysterisk och desperat blogg här, Den Eviga Kampen, den tjejen har nog fått precis en karl som vi unga virila kämpar slåss för att försöka undvika bli i framtiden. För oss är det snarare tvärtom, alla kvinnor vill satsa på annat än att ligga i sängar hela dagen och svettas.

Fan vad svårt det var att sova:
Ja, inget skämt. Fan vad jag hade svårt att sova igår och sen nu på morgonen vaknade jag av att två sketna hantverkare (precis som en själv) ringde på dörren 07.00 och skulle titta på venten. Vad fan ska man göra, jag erbjöd dem kaffe såklart (palla bli förbannad, jag hatar sånt själv). Däremot undrade de vad jag gjorde hemma (blåbrallor och massa jävla verktyg skräpade i hallen) och jag fick visa dem min smått förstörda knoge. De förstod. Sen drog de. Men grejen är fan att nu när tjejen och ungen är borta så blir man smått störd, man klarar fan inte av att vara själv. Jag hatar att sova själv i en säng, jag vill ha kvinnokött brevid mig eller åtminstone 5-6 pilsner i mig om jag ska kunna sova. Så därför kommer en vän förbi idag och lämnar lite sömnpiller. Jag borde satt mig och ned och surrar skit eller något bara så man hade något att göra nu på morgonen.

Äh. Fuck it. Bara att ta sig vidare..

Europeér och semestrar (ang att jag läste gamla artiklar om brott i semesterorter):
Jag slutar fan aldrig förvånas över euroéers jävla naivitet utomlands. Alltså det är inga "semesterparadis" ni åker till. Ni åker till kraftigt exploaterade länder med tjuvkapitalism och i vissa fall rena militärjuntor. Det är gatubarn, prostution, korruption och all möjlig jävla dynga som finns där borta när företag och politiker för härja fritt. Därför är ni också en legitim måltavla för random fattig snubbe med kniv.

Och än värre kan de bli om någon hyfsat krigsskadad galning som fått hela familjen våldtagen framför sina ögon kan jaga i fatt någon jazzbyxebrud från Bromma. Då blir det brott. De turistorter som ni åker till är fan ingenting annat än ett mecka i kapitalismens värsta sidor, ofta är orterna i sig de värsta av sitt slag i hela landet.

När ska media sluta uppröras över att det sker hemskheter i "semesterparadisen" - klart som fan det sker! Det är jävligt uppfuckade länder med en jävligt uppfuckad befolkning tack vare de sociala förhållandena som råder. Klart som fan rika svennar från Flen och Österlen blir en tydlig fiende, och för vissa pyskfalll så slår de tilbaka med våldtäkt och annat svineri. Andra nöjer sig helt enkelt med att hugga ned någon och sno deras plånka. Och överallt är det så, i varenda "semesterparadis", dit ni naiva svennar (som också gillar grisfesterna på finlandsbåtarna av någon anledning..drar ni er till skit?) åker för att "släppa loss" och "hitta er själva". Fan om jag bodde i en jävla kåkstad (eller på ett jävla fabrikstak som i Thailand) och fick dras med rika jävlar som köper varenda brud (och snubbe) från min förra klass för perversa sexlekar. Om mina föräldrar knappt levde över 50. Om jag fick sparken om jag sa ordet "semester" eller "månadslön". Klart som fan jag skulle spöa skiten ur någon rik jävel som sitter i en turistbuss och kollar på mig som att jag bodde på zoo. Jag skulle fan inte göra annat.

Och nej, folk gillar inte er när ni är där borta. Som bäst är ni nyttiga idioter. Mest är ni nog bara ett skäl till att hela städer blir korrumperade och drunknar i prostitution, droger, maffiagäng och billiga vykort. Allt med lokala regeringens samtycke såklart, man kan ju alltid stänga ned några sjukhus för att invistera i horhus på en beach med tjocka tyskar liksom..


image12
Den här DVDn köpte jag på Akademibokhandeln för några dar sedan.
Rekommenderas starkt.

Hatbojekt:
Varför får modebloggar överhuvudtaget existera? Vad har de att säga till världen? Ännu värre är att dessa personer, som inte har några liv, inga åsikter, ingen kunskap, ingen fundemental förståelse för livet eller ens kan basic analysförmåga tydligen håller på bli en maktfaktor i ungdomars politiska, kulturella och spirituella utveckling. När kommer vi fram till det här? Vem var det som sa att Ebba Von Sydow och Blondinbella har någon form av mandat eller kunskap (eller ens livserfarenhet) att kunna ha politiska åsikter eller kan delge erfaranheter som ger kidsen det skinn på näsan och mentala knogjärn de behöver? Uppenbarligen så kan de ju enbart tänka på sprit och kläder. Och om man följer deras bloggar så visar sig en livstragedi som gör mig och de mina till riktiga Marco De Polo's i jämnförelse (och vi är byggsluskar hela högen).

Är det så här vi vill se framtiden utveckla sig? Jag skulle kunna köra över dom vilken dag som helst i vilken politisk diskussion som helst, allt från moderna borgeliga demokratins utveckling till konsumtionssamhällets nackdelar. VARFÖR? Är det en konspiration för att fördumma befolkningen? Hänger det ihop med alla jävla reruns och kopior som går på tv, med alla jävla idotiska frågesporter och mtv kultur med sex and the city förebilder?

Kolla bara, bildligt bevis på politiska diskussioner i Sverige Anno 2008. En miljöpartist, 2 modebloggare och en rikskänd latteliberal som vill avskaffa a-kassan och LAS: Herregud...

Vad är det som händer igentligen? Håller dagens kids på att bli riktiga rikspuckon hela bunten? Är det ingen som bara "Vafan, det här är det mest ointressanta, innehålllösa, fördummande dynga jag någonsin läst - jag går fan till bibblan istället och sen glor jag på discovery". Jag vänder mig till er som läser skiten, hjälp mig, hur fan kan sån där skit vara det folk vill läsa? Att ens kunna läsa är ett fuckin privilegium och man ska fan läsa för att utveckla sig och lära sig nya saker, fast det är fan sant, det är ju fan mer bilderböcker som presenteras i de där bloggarna. Fula brudar som posar framför spegeln med någon liten brödtext till. Orkar folk inte ens läsa riktiga stycken längre?

Seriöst, jag allvarligt oroad. Snart kommer företagen kunna betala ut lön i sjaskiga kläder och digitalkameror istället för pengar. Samma skit som när de gav oss sprit istället för riktigt lön. Själva anställningarna är ju redan på god väg, nu väntar jag bara  på rubriken "H&M betalar sina anställda i stringtrosor för 9 åringar - Maud Olofsson jublar 'Äntligen har vi fördummat hela befolkningen' " i aftonbladet / random skittidning.

Kenza, fastän du är tråkig jävel som inte verkar ha mycket till liv och har riktigt skumma prioriteringar i livet. Du är ändå vettigast av dom. Det säger jag bara för att du är den enda av dom ser riktigt bra ut, sen så är du fett lik min brud också. Det ska blandas om det ska bli snyggt.

image11
Ser du dessa? Skjut och spring!
En död liberal är hundra barn med allmänutbildning och sjukvård!
En död modebloggare är 1.000 knegartjejer som vill ha dig!

Till sist:
Känns surt att avsluta med ett till youtubeklipp för dagen, dvs innan festen drar igång ikväll. Men det får fan bli så. Den här är riktad till alla fula överklassbrudar där ute som är ute på klubbar och raggar på sliskturkar och tror ni kan dansa. Fy fan vad ni har att lära er innan jag visar er respekt. Bruden som kommer här nedan vet sin reggaeton och äger upp er snorkiga östermalmluder vilken dag som helst.

Föressten vem fan har snott min trimmerladdare?
Jag har fan PANIK, batteriet dog efter halva rakningen. Jävla skit.
Skitsamma. Here we go!



(Cuban Link - Scandalous)

Kommentarer
Postat av: TheHustru

Hej. Vad roligt att du gillade min blogg. *L*
Jag läser ofta om alla dessa virila karlar som du nämner... men vart fan är de när man vill ha tag i en? *S*
Inte i min säng iallafall....
Ska läsa mer av dig sen men nu står det två monsterbarn här och tjatar sig blå om att få datorn. För mitt eget livs skull är det bäst att reignera från datastolstronen. // The H

2008-03-14 @ 10:03:57
Postat av: Babylon08

hehehe, technoviking rockade ju... hehehe... fan bland det roligaste klippet på länge! Keep it up, broh. Har nyss kickat igång min bloggish. :)

2008-03-14 @ 10:32:49
URL: http://babylon08.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0