Lördag

Städning och apati
Dagen efter doppardagen. Allt gick bra igår och det blev en lyckad kväll för alla. Inte mer med det.
Idag är det lördag, och jag har absolut inget att göra än att städa, se på skräp-tv och äta chips typ.
Är det någon som har en idé vad man gör en lördagskväll (som inte innefattar att supa sig full) ?

Det är ingen bra smak i munnen man får av 10 Sofiero, det får vara dagens sanning.

På nyheterna:
Gängen som styr Sverige, eller är det kanske Göteborg? Sant är iaf att jag måste medge till mina kamrater på västkusten att ni hade rätt. Göteborg är gängstaden #1 i Sverige. Sen hur kul det är att alla trängs i en stad det tar en timme att gå igenom är en annan sak.

Kenza:
image13

Hihi. Haha Hoho

Fan är livet så tragiskt så man kollar på  tjuvtittat enbart för man inte har något bättre för sig?


Jag hittade en blondinbella från USA:

Del 1. Dottern får en lyxbil i fel färg.
 

Del 2. Dottern förklarar varför hon blev så arg.



Del 3. Allting löser sig till sist.



Del 4 Bortskämd skitunge säljer bil.



Jag tror jag ska börja söka runt efter rikemansungar som är jobbiga och ge dom en egen avdelning på bloggen. Det ska jag fan göra. Bättre kommunistpropaganda finns inte. McKenzie här blir först upp. Stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0