Kommunistisk terroraktion på Östermalm!!

Från Li Åwall's blogg på credd.se

Och vad fan ska jag göra i helgen?
...tänkte jag först när jag såg det här.
image24

Sen kunde jag andas ut när jag läste vidare: "- Vi kommer att hålla öppet med någon slags tältlösning, säger Stephanie Af Klercker på Stureplansgruppen." Det är alltså en lastbil som har kört in i kafét Espresso House, som är nattklubben White Room, med full kraft. Allt skedde igår och "enligt polisen arbetade en byggfirma lite längre bort på gatan. Lastbilen hade stått parkerad en stund när den av okänd anledning kom i rullning."

Bild inifrån white room:
image26

Kommentarer
Postat av: Panik

Hahahaha fyfan vad bra.

2008-03-16 @ 13:37:32
Postat av: HATERZ

hehe spread the wOrd, top shottas is baCk in full effect! peace

2008-03-16 @ 13:49:05
URL: http://haterz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0