Lördag.

Morgon

Just vaknat upp efter en het natt med mitt x, sånt tackar man för. Gårdagen spenderades genom att naivt åka in till stan för att handla lite. Naturligtvis avslutades det med mindre psykbryt och krampande fötter. Däremot kan man nu säga att man är en stolt ägare av PS2 spelet "Red Faction" alla tjatat om. Och om man ser till min behandling under både gårdagen och inatt så var det nog värt kramp i låret och tampas med horder av bloggbimobos, lattemorsor och skrikiga jallas.

Dagen ska spenderas genom att åka in till stan och ta en titt på NKs rea och en tur på Elgiganten.

Förövrigt så har jag köpt domänen humanpunk.se så snart kan ni kolla in här därifrån. Crystone ska bara fatta att jag pröjsat räkningen först.

Nu är det dags för frukost!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0