Back with a ..bang!

I min kamp för lite erkännande som en bloggare har jag återigen gjort ett försök.

Plötsligt så dog allting ut. Främst för att jag arbetar fruktansvärt mycket, våren kom, jag blev begeistrad av sommarsolen, jag blev "dumpad" och min geigermätare i skallen om "när" jag hugger chefen i huvudet" började pipa ganska friskt.

Sedan fanns det ju typ andra skäl också, som att en seperation onekligen ledde till att jag fick total makt över min dator - och en massa fritid på det.

Ni kan ju bara gissa hur mycket porr man har tankat sedan det hände och hur många krauts som fått sona för mina personliga brister i apgamla strategispel från 1994.

För att inte tala om hur många Tromafilmer och riktiga krigsklassiker ingen sund människa under 40 (förutom jag) tittar på.

Men nu är jag tillbaka i alla fall.
Och den här gången gäller det inga regler.

Ni ska nog få se att halva FRA kommer sitta och häcka här efter terminens slut.

Over and out. Eder Harrington, oklar vars man är i livet.


Kommentarer
Postat av: missy

yey äntligen tillbaka :)

2008-06-24 @ 08:20:45
Postat av: Uffe

Välkommen tillbaks!

2008-06-24 @ 10:20:04
Postat av: kurage

Välkommen tillbaka, hoppas man får läsa lite oftare nu. Beklagar dumpningen också.

2008-06-25 @ 09:19:45
URL: http://nejnejnej.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0