Rave on..

Klockan är 07.21 och jag är just hemma från ett rave

. Kvällen började med bira och cider på ett hustak och gangsta rap, det slutade med att jag och några metallarbetare hittade till ett rave mitt i ingentstans med sjukt mycket av det vanliga klientelet (grabbar, porrbrudar, hippies). Det blev 6 timmars dansning och utflippning för våran del.

Jag kan säga att jag mått bra i natt.

Fan vad jag har dansat och drömt mig bort.Ravefester är underskattade - och inte en enda ravare var det där! Ännu bättre det vill säga. Men antalet snubbar i märkespikeér var dock löjligt..

Mitt i allt hittade jag min granne, han däckade dock på tuben hem så jag vet inte vars han skulle. Han mumlade om att knulla med sitt ex...jag tror inte han är kapabel till det just nu.

Värsta var nog tjejen som såg EXAKT ut som en tranceversion av mitt nuvarande x när vi träffades förra gången, sjukt snygg. Rosa adidasjackor och vit kort kort är inte kläder man ska ha för att undvika min uppmärksamhet så att säga.

Fan nu är det dags att sova. Men ni får en bild av masumi, då blir ni och pöbeln glada. Over and aus..


Kommentarer
Postat av: Per

Jag har varit på ett rave, på gärdet, vi han säkert vara där en kvart innan snuten kom och det avbröts. Där var dock klientelet skit förutom de 10 punkarna som man kom med. Men vad gjorde det, fyllepromenader i gäng i Stockholm är ju alltid kul.

2008-07-05 @ 11:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0