Fin dag

Musiken snurrar på bra så här strax innan jag ska in till söder och flasha lite nya kläder och sätta sig på golden gate och tvinga personalen att spela Specials, typ.

Glädjande nog så fick jag några tusen extra denna månad, kanske är Försäkringskassan som efter två månader bestämt sig för att man ska få sjukersättning.

Vem vet...de är ju ökända för att de inte kan sitt jobb.


The Proclaimers - Oh Jean
Där har ni en bra låt.



The Beautiful South - Root Of All Evil
Kan jag ju också bjuda på.

För er som inte har semester så hittade jag en låt tillägnad er, en av mina favoriter från farsan gamla favoritband, Fischer-Z.


Fischer-Z - The Worker

"The hated journey on the train,
Always been the same,
Looking out windows,
Second class and second best,
What a waste of time,

Sleep for five stops in a row,
Prepare yourself to go, Waterloo station,
Bought a '69 Capri, failed the M.O.T.,
What a waste of time,

The Worker, the worker, The worker, the worker.
Always kiss the wife goodbye, Often wonder why,
At seven in the morning

Think it's time for a change, Wouldn't that be strange,
What a waste of time. The worker, the worker, The worker,
The worker. "

Nu är det dags för lite korv och makaroner

BloggRegistret.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0