Nedpissade arbetskläder 4.10 imorse.

Vilket pack det finns...
Ja som ni nog vet så är jag en hantverkare utan körkort, jag åker alltså kollektivt, och det innebär att man kliver upp jävligt tidigt på morgonen. Eftersom mina kläder är fyllda med typ massa skit som min son inte ska behöva få på sig så har jag dem utanför dörren i en speciell låda. Klockan 4.10 imorse då när jag går ut i bara kalsingarna för att klä på mig för dagen så märker jag att någon jävla dåre, förmodligen den psykstörda grannen en våning ner, pissat ned alla min tröjor. Mina brallor låg längst ned och klarade sig (tack och lov för att jag har bara ett ex). Alltså, vem fan går och pissar ned någon arbetskläder? Vad hände med arga lappar i hissen? Eller arga ringningar om oljud? Vem som är 50 + drar fram kuken och PISSAR ned en bunt kläder, och vem fan gör det när inte en käft är vaken? Är det en planerad aktion? Vad vill ni mig? Jag är ju fan inte ens en hemma majoriteten av dagen! Dessutom så vet jag att det är någon i huset eftersom alla dörrar låses exakt 21.00 varje dag och att våra kära grannar där nere flera gångar agerat riktigt jävla skumt.

Inför dödsstraff!
Ja. Inte på grannen då. Men min åsikt att dödsstraff ska införas blir mer och mer legitim för varje gång jag läser nyheterna. Nu senast var det ju Engla som fick stryka med, hur fan snuten ens kunnat låta gärningsmannen överleva 90-talet med alla sina våldtäkter och sjuka saker är över mitt förstånd. Skjut dom bara. Inte en jävel kommer att sörja.

Bokinköp:
Yes! Äntligen har "Mig äger ingen!" av Petra Östergren kommit på pocket. 70 kronor kostar den och jag köpte den på lokala Konsum. Fan vad skönt. Det ryktas också att en bok som heter "Slyna" av en författarinna jag glömt bort ska vara jävligt bra. Håll ögonen öppna.

image63

Om det är någon som vet vars man får tag på följande bok om Marilyn Monroe och hennes politiska åsikter så hör av er!

image64


Nu är jag så jävla slut efter jobbet, så jag orkar fan inte skriva mer. Men jag kan iaf avslöja att hypade innerestuarangen Fresco på Östermalm där blondinbella brukar hänga ganska ofta tydligen spenderar mer pengar på sina möbler än på att ta vara om lokalen - eftersom hela utrymmet under stället var fyllt med bajs. Denna 'uberklassebajs rann ut på Fresco's påkostade golv för 2 veckor sedan. Jag var där och högtryckte bort skiten idag, man får ett litet leende på läpparna när man tänker på hur alla armaniförsedda parasiter reagerade när deras egen skit rann ut över dom när de satt där och drack sin 50 spänns kaffe. Stället då? Pja, bögig ägare som trodde han va något. Östermalm som helhet då? Ja de har ju börjat göra något vettigt iaf, ett mastodonthus sprängdes nyss av Peab på Östermalmstorg som är där och river. Det var en fin syn, mera sprängda hus på Östermalm. En knegare som jobbade där såg också lite smånöjd ut över att få leva fan och riva deras hus.
Brudarna då? Ja det kan mest förklaras med ordspråket Hej, kom och hjälp mig!. Hur dyra kläder ni än har kommer det inte ta bort faktumet att ni ser jävligt dassiga och vardagliga ut i alla fall.

Kommentarer
Postat av: The Hefster

Om man skall dra saken litet längre, angående arbetskläderna, kan man ju alltid chansa på att det bokstavligt talat bor en Pissliberal i ditt hus och att han/hon går fullt ut när det gäller att visa sin avsky gentemot arbetarklassen.
Ännu en anledning att omyndigförklara och blöjbeklä pissliberalerna.

2008-04-15 @ 23:50:29
Postat av: kurage

Åsa Linderborg heter hon med Mig äger ingen, Petra Östergren har ju skrivit Porr, horor och feminister.
Får man fråga vad du utför för hantverksarbete i dagens stockholm till den låga lön du beskrev i ett tidigare inlägg? Är du lärling eller jobbar du inom den förhatliga rivning och håltagningsbranschen?

2008-04-16 @ 06:40:37
Postat av: Harrington

Kurage: Jag är rivare på en firma som inte är en rivningsfirma. Utan rivningen är bara en del av produktionen. Därför den låga lönen, jag är inte provis eller lärling, utan anställd.

2008-04-17 @ 19:16:15
Postat av: clas klätter mus

det är Åsa Linderborg som har skrivit mig äger ingen.

2008-06-11 @ 01:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0